Alla inlägg under februari 2009

Av Elin - 3 februari 2009 13:00

förundrande vad han håller på med..det gör jag med hihi!

While mother Helinn is looking at her son Pasha, wondering what he´s going to do..me too!

Av Elin - 3 februari 2009 12:55

Igår kunde jag inte lägga in bilder på bloggen, ibland fungerar inte bredbandet..förargligt när man vill använda datorn men sånt e livet! Som sagt det hinner jag lätt ta igen idag :P


Dagen igår bestod av att Pasha och Helinn var hos oss en stund på em. men vi hann med en hel del ändå. Speciellt Pasha har en hel för sig..det var en gång en boll och ett rep, tills en vovve som heter Pasha som tuggade loss bollen i bitar.

Pasha och Helinn was here yesterday for a moment but anyway we manage a lot,specially Pasha had some things to do..it was a time a ball and a rope, until a puppy in name "Pasha" came and chewing loose the ball in pieces.

Av Elin - 2 februari 2009 14:41

mat och ben har de fått nu och snart blir det en promis för Pasha lägger fina dofter här, det är så man vill fly då! Samtidigt är han på lekhumör och har verkligen finurliga sätt att sitta och ligga med rumpan i vädret, kan det vara möjligt bekvämt, det kan man ta en funderar på! Som vanligt har jag tagit en massa kort och kommer att lägga ut det här senare idag.


Har även hittat lite fint tyg, kommer att berätta mer sen vad jag ska ha det till.


Nä, nu är det dags att ta ut han!

Av Elin - 1 februari 2009 20:21

Av Elin - 1 februari 2009 00:16

jag har bara inte sett hur sjalen ser ut och självklart är det ett "Lejon". Lillgubben du är så söt Pasha! Kom och hämta den om du saknar din fina sjal, den är här och väntar på dig!

Av Elin - 1 februari 2009 00:11

Målade två ggr och voliá så här fint blev det! Banana ska få montera ihop det, längtar att få se på resultatet!

Av Elin - 1 februari 2009 00:09

Bara det att trådarna har lossnat helt och hållet plus att det var för stora, att man såg för mycket in. då lade jag bitar under av en annan gammal jeans och sydde fast det och även med vit tråd så trådarna sitter på plats lite bättre. Blev mycket bättre så här än att det är stora hål! PS. Se bilden från dagen innan hur det såg ut innan jag lappade. DS.


Ovido - Quiz & Flashcards