Direktlänk till inlägg 2 juli 2009

Har köpt lite blommor till balkongen..

Av Elin - 2 juli 2009 23:57

kände att jag behövde liva upp balkongen lite..det blev Pellisar, Garbera och vita vasblommor, tyvärr tar solen stryk på de..så jag får ha de inomhus på dagarna. Skulle vilja ha inglasad balkong så att man får ett litet extra rum att inreda med mysiga möbler, men det är inte så lätt när man måste ha Theos cykel stående där och grillen tar oxå sin plats.


Målade månarna vita, tidigare var de guldiga..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 19 september 2009 20:24

Hej alla! Vad tiden rinner iväg, fattar inte att sommaren är över men att det är härligt att solen skiner för fullt fortfarande när hösten smyger sig in. Oj, det var verkligen inte igår jag var här och la in något inlägg och upptäckte dessutom att ...

Av Elin - 5 augusti 2009 19:05

Hej o hå vad tiden bara går! Solen gör att vi människor är ute istället för att vara inne, då året består av en massa regn, snö osv. Man måste passa på. Banana å grannens man har byggt en ny drake å kört den när det har varit blåst ute o lyckats orde...

Av Elin - 17 juli 2009 10:59

precis som sommaren ska vara..nu är solen här och jag vaknade tidigt på morgonen av ljuset tittade sig in genom fönstret. Banana ligger än och sover för fullt och jag sitter å surfar..ska snart röra mig ur stolen för dagen å ordna till här hemma..oj,...

Av Elin - 16 juli 2009 02:18

varje dag blir man glad när solen är framme och det inte är mörka moln å regn! Vore trevligt om man fick en sommar..inte en enda gång har man badat i år..vattnet hinner ju inte bli tillräckligt varmt. Saknar vår badställe..men som det är nu så verkar...

Av Elin - 12 juli 2009 14:19

i farten!! Nu har vi äntligen sol men att det blåser är helt okej! För vidare information när det gäller barn så fick jag ett sms från min kära vännina att hennes son har tagit sina första steg..å jag smälter, synd att jag inte kunde få se det..dem ä...

Ovido - Quiz & Flashcards