Alla inlägg under januari 2009

Av Elin - 27 januari 2009 13:55

kommer alltid efterrätt. Kaffe och tårta som jag har bakat en prinsesstårta i jordgubbssmak.


Av Elin - 27 januari 2009 13:53

Det bästa är nybakat bröd som är fluffig och varm. Alla åt med nöje!

Av Elin - 26 januari 2009 11:42

det var det mest gulligaste jag har sett på länge! 4-5 åringar spelade träningsmatch, vad duktiga de var! Jag blev imponerade! Stora hockey tröjor med små klubbor (faktiskt kapade från elitseriens klubbor som har blivit avslagna efter matcherna, bra återvinning) alltså miniatyrer som åkte på isen. Min systerson på 4,5år han körde järnet och gjorde 5 mål av 10, så att hans lag vann! Snacka om en stolt moster som kollade på och var så ivrig på att heja! Det här var verkligen kul och det måste jag göra fler gånger.

Sen blev det mat hos mamma med hela familjen samlade. Mysigt, mätt och belåten blev man! Vi tjejerna satt och pratade och pratade om allt och ingenting å bara skrattade. Helt rätt, så som en söndagsträff ska vara!


Nä, nu måste jag kila..ska baka lite bröd nu till middan ikväll och igår så bakade jag en prinsesstårta i jordgubbsmarsipan på, för idag ska jag få kramas med Pasha och Helinn, självklart ska jag hälsa på deras hussorna och matte!


Hejsvejs!

Av Elin - 25 januari 2009 21:25

Av Elin - 25 januari 2009 21:24

Av Elin - 25 januari 2009 21:24

Av Elin - 24 januari 2009 19:47

Ovido - Quiz & Flashcards