Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Elin - 30 januari 2009 22:06

det är något som Banana och hans vänner tycker är roligt! Så det blir att klä sig varmt och ha med sig kaffe, lite kakor och korv att grilla. Riktigt mysigt och trevligt att man samlas och umgås! Ha det så kul grabbar!

PS! Jag tycks ha skrivit fel ett antal ggr vad det heter..först fyrhjuling, det är ju fyra hjul i en bil??!! Sen skrev jag fyrhjulsdriftning och det stämde inte heller och sen ville Banana att jag skulle skriva Off road. Spela roll, bil som bil sen vad det heter..det här är verkligen inte min bit! När jag hör snack om bilar då är det rena sömnmedlet, sant jag gäspar alltid och blir trött, men ändå så fastnar det nåt i min hjärna, oturligt nog. Fast att jag inte vill!! Helt plötsligt kan jag lägga kommentarer och själv bli förvånad över vad för ord som kom ur MIN mun och hur jag visste det..naturlig hjärntvättning kallas det för! Stackars mig! DS!


Av Elin - 30 januari 2009 22:03

brädan som sitter på databordets skiva. Det har lossnat imitationen av björk och då har jag rivit bort så mycket det gick. Resten får man sandpappra och limmet som sitter kvar. Sen blir det att måla! Kanske blir det hela databordet om det ser konstigt ut med antikvitt kant.

Ovido - Quiz & Flashcards