Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Elin - 12 januari 2009 16:47

Av Elin - 12 januari 2009 16:24

och hon är här nu också! Det är så mysigt att ha henne här, vi trivs med henne och jag tror att hon trivs att vara här också. Hon har sin plats på soffan och ligger alltid invirad i filt. Emellanåt får hon sina ryck och vill att man ska leka, då hoppar hon upp på en och lyckades då ge mig en härlig repa på bröstet, så nu är jag märkt..hihi. Vilket jag tycks alltid lyckats få av djuren! Varför, det undrar jag med? Alltså är jag van.


Jag minns för många år sedan skulle vi hämta katten som min bror skulle ha..jag och svägerskan åkte tåg hemåt och katten "Nicke" var rädd. Jag bar han i min famn under min jacka för att han skulle känna närhet och mina hjärtslag för att ge en lugnade inverkan. Han lyckades iallafall repa på mitt bröst och när vi kom hem till min svägerska, så kollade jag in mig på spegeln. Det stod "Hej", helt otroligt men sant!  Det var ett oförglömligt minne! Tyvärr så är han inte vid liv längre och fick många härliga 14år med min bror och hans familj. Det var med stor sorg när han fick lämna jordelivet och bli en kattängel i himlen.

Av Elin - 12 januari 2009 16:20

här har man inte haft en chans att få använda datorn på ett par dagar nu och sen har man haft lite å göra också men nu är jag här igen! Theo är tillbaka från Falun och har gjort en berlock av silver på slöjden. Titta så duktig han är!

Ovido - Quiz & Flashcards