Alla inlägg den 19 december 2008

Av Elin - 19 december 2008 23:19

ska sätta mig på soffan och ta fram mina stickor ett litet tag innan det blir att dyka ner i sängen. Imorgon gryr en ny dag och åter nya uppgifter att åta sig att göra.


Ha det bäst!

//Elin

Av Elin - 19 december 2008 23:18

så att man ser all dekoration jag har lagt på.


Av Elin - 19 december 2008 23:14

det funkar lika bra och satte dit glaskulor med blå pärlrad. Det tog ett tag men se så fint det blev! Jag ser verkligen fram emot att få lägga det på min fars plats. Det är viktigt att man lägger tid och omtanke i det man gör, för andra och sig själv.


2,70m lång krans i blått, vitt och silver.


Av Elin - 19 december 2008 13:49

handla in lite kranslängder och fylla med dekorationer till min kära far, så han får det vackert och också får känna julstämningen där han är. Viktigt att fortsätta följa personens glädje även om den inte är till liv längre.


Var på Ikea och köpte massa bollar och pärlor, skulle vilja någon jul klä en gran precis som man gör i USA. Minns när jag var hos min kusin och hon satte upp sitt gran. Trodde det inte var sant, för den var typ tre meter hög och omfånget ska vi inte ens prata om. Vi fick använda stege för att kunna sätta upp all pynt. Fint blev det iallafall!


Nä gott folk nu ska jag kila iväg och göra mitt men jag lovar infoga bilder på mina kreationer. Hoppas att ni gillar det!


Kram

Av Elin - 19 december 2008 13:48

Av Elin - 19 december 2008 13:40

Nu sitter jag och lyssnar på Il Divo, en favorit skiva där man kan drömma sig bort och samtidigt ta in mycket känslor som berör en. Snart är det jul och de flesta pysslar hemma för fullt till att stämningen inför jul ska bli perfekt! Själv så är jag inne i mitt esse att skapa en massa, det flödar för fullt! Jag vill göra MASSOR! Äntligen hittade jag glasmosaik med glitter och köpte i olika stl för säkerhetskull, som vanligt använde jag inte allt men det kommer tillfällen för det förr eller senare. Igår kväll efter dagens ärenden satte jag igång med vardagsrummet. Tiden gick och min iver ville inte vänta till nästa dag utan började foga mitt på natten, för att få det klart tills idag. Mycket riktigt vi monterade ihop bordet och det har hunnit torkat. Så här blev resultatet iallafall och gott folk gör eget, för det blir mycket roligare och mycket finare!


Här ser ni bordet uppifrån:


Ovido - Quiz & Flashcards