Alla inlägg den 4 december 2008

Av Elin - 4 december 2008 20:41

han har lärt sig att sticka! Jag är så stolt över hur Robin kämpade på och att det gick så smidigt på en gång. Hela historian började med att Samantha ville lära sig att sticka och när jag plockade fram verktygen, så blev det för mycket med alla garntrådar och stickpinnarna, då visade jag för Robin istället och det gick så himla Bra!


GRATTIS Robin till stickvärlden!


Av Elin - 4 december 2008 20:03

fann Pasha sin plats att ligga på..oj, så mjukt det är, jag börjar bli sömning av den värme det börja bli av kofterna :P



Av Elin - 4 december 2008 19:39

Helinn och Pasha kom på oväntad besök, superkul! Jag har Saknat er!

Tur att jag har alltid gott hemma..dem fick lite ost, kex, hundgodis, hundben, korv och torrfoder med ris såklart! Självklart fick Pashas mamma Samantha och pappa Robin en massa gott dem med! Sen kom lilla Dilara och mamma Canan. Medan så hittade Pasha och Helinn sina platser att vila och mysa sig, när vi, folket pratade i ett.


Söta rara Helinn hittade sin plats i vår säng och tittade upp så rart när min man kom på henne och tog kortet!


Ovido - Quiz & Flashcards