Alla inlägg den 13 december 2008

Av Elin - 13 december 2008 17:54

till en liten kille som heter Gizmo. 4 månader och lurvig, att man knappt ser hans ögon. Försöker sätta upp det i en tofs, men det vill Gizmo inte, att man rör hans hår på huvet. När man ska borsta, så tuggar han hellre på borsten och bär bort den. Precis så gjorde han med sin matskål. Efter att det vart tomt kollade han några extra gånger, om det verkligen inte var något mera. Till slut tog han skålen och bar iväg den ut i hallen. Både jag och Theo fnittrade till. Nyss när jag ringde min vännina, så fick jag inte vara ifred..då skulle han dra i filten och nafsa på soffan och när jag säger till han så lägger han sig på rygg och fläkar ut sig fint, att man ser hela hans mage. Vad kan man göra då, förutom än att LE, busunge!

Grattis på Lucia dagen iallafall önskar jag er alla!


Må så gott folk!

Av Elin - 13 december 2008 10:19

v-ringad vit Happy med silverglittervit bomulls tröja. En riktig varm och gosig!


Av Elin - 13 december 2008 10:15

nu är det inte långt kvar till jul och hoppas att ni inte är allt för stressade med att få ihop allt, som julshopping. Idag fortsätter jag med att lägga in fler bilder på stickade tröjor. Tyvärr har jag inte bilder på alla jag har gjort, men här kommer en rosa Teddy v-ringad myströja:


Ovido - Quiz & Flashcards