Alla inlägg den 11 december 2008

Av Elin - 11 december 2008 13:38

en spelevink som älskar att leka och kasta boll med. På morgonen kom han upp på sängen, väckte en och ville leka. Han lät som en tjur och gnuggade sitt ansikte på kudden och täcket så han fnyste till. Sen kunde jag inte låta bli och vara med. Det slängdes täcken i luften och vi hoppade runt i sängen medan Balder stod nedanför och tittade fundersamt på oss.


De kvällar vi hade dem här hos oss skrattade vi gott åt att alltid var det någon som tog min mans sida och kudde, att han inte fick plats och fick försöka lirka sig in. Tur att dem var två och vi fick varsin att kramas med, sen hoppade dem ner från sängen, för det blev alldeles för varmt. Tro mig det skulle jag också tycka om jag hade en tjock ylletröja på mig året runt.


Titta så fin Loke är, vi saknar dig gulleplutt:



Av Elin - 11 december 2008 13:32

Balder och Loke, två finska lappisar, som gav sin kärlek till oss och har en mycket speciell plats! Vi är glada över era nya hem och familj, som ger er den kärlek och behov ni behöver samt att ni har fått nya vänner.


Här är en bild på Balder, det är en kille som älskar att bli klappad och lägger sin tass på en och påminner om man slutar klappa på honom. Han gillar att mysa hela dagarna och man kunde göra lite som vi ville med han å sa inte ett knyst. Helt underbar var han och krama med, vi saknar dig jättemycket!


Ovido - Quiz & Flashcards