Alla inlägg den 7 december 2008

Av Elin - 7 december 2008 12:49

att jag kaklade där med och sedan köpte en vit låda att matcha med för att lägga i tidningar och reklam. Fick faktiskt godkänt av en kaklare och det gjorde mig stolt för det var första gången jag gjorde det.


Av Elin - 7 december 2008 12:29

Jag hoppas att ni kommer att ha en trevlig dag med familj eller vänner.

Idag ska det bära av till ett kungligt besök uti Drottningholm. Där bjuds det på en julmarknad och tillgång att få kliva in på slottet. År och dagar sedan jag var där och min man har aldrig varit där, så det ska bli trevligt att få visa runt honom på en guidetur tillsammans med min syster, hennes son och vår mor. Tyvärr bokade Theo (min mans son) av färden och begav sig istället med sina kompisar för att bada.

Senare kommer vi ha bjudning på julglögg i vanlij, choklad (mums) och vanligt alkoholfritt. Till det en massa gott att snaska i sig och prinsesstårta som jag har bakat.


Här kommer en bild där jag har dekorerat gardinstången med glitter och pärlor, sen ser ni mitt kaklade fönsterbräda. Många gånger är dem så fula och till slut tröttnade jag på det, att jag la på vit mosaik:


Ovido - Quiz & Flashcards