Alla inlägg den 3 december 2008

Av Elin - 3 december 2008 10:50

Lätt gjort, att limma dit stenar på kardborreband! Snyggt och glittrigt blir det iallafall!



Av Elin - 3 december 2008 09:54

Ingen av dem pärldekorationen har jag gjort..lite klurig var jag och skrev i pluralis som ledtråd. Här kommer bilden av den jag gjorde! Haha.. tänk så roligt man kan ha för sig själv! :P



Av Elin - 3 december 2008 09:33

hur jag kan förundras över hur många tänker och agerar. Blogget och dess namn jag har valt "crea paratus in amor" kanske många tycker att det är långt och krångligt, men det finns en tanke bakom det hela och ett budskap. Att allt vi gör skall göras helhjärtat och tålamodigt, oavsett om det är något vi skapar eller i alla relationer eller på arbetsplatsen. Det är så viktigt att man tänker sig för innan man agerar och gärna tänker till en extra gång. Visst är det inget fel med att vara impulsiv, men då är det viktigt att man ser till att inte någon kommer till skada, i dess omgivning man befinner sig i. Lika viktigt är att man inte heller tar någon för givet och vågar visa sin uppskattning tillbaka. Det räcker med ett tack! För lika mycket som man lätt kan säga något som inte är bra, så är det lika lätt att säga något som är bra!


För länge sedan köpte jag hjärtor i pärlor, som dekoration och gjorde en själv. Vilka är köpta och vilket tro ni att jag har gjort? Titta inte på lapparna! :) Må så gott alla som tittar in till mig och jag blir så GLAD över kommentarer som inkommer! Skriv gott folk, don´t hesitate!


//Kram




Ovido - Quiz & Flashcards