Alla inlägg den 2 december 2008

Av Elin - 2 december 2008 15:30

med swarowski crystal och blåa stenar:


Av Elin - 2 december 2008 14:29

haft länge topasberlocken liggande länge i smyckesskrinet. Återförnyade med mörka sötvattenspärlor. Tjusiga och festliga tillfällen används detta halsbandet av mig.


Av Elin - 2 december 2008 14:19

Här kommer lite smycken i sötvattenspärlor. Den här är ett halsband i rosa pärlor blandat med stenar i två rader, ägs av min mor.



Av Elin - 2 december 2008 02:45

i tusch, som jag inte ens har fyllt i klart och hur blyertsen finns kvar på pappret och man ser hur jag har arbetat med olika vinklar. Just därför uppfyller den sin charm och jag låter betraktaren att få slutföra teckningens helhet.


Det är superkul att rota bland sina gamla teckningar, ibland överraskar man sig själv av det man har gjort!


Av Elin - 2 december 2008 02:36

Ritad endast i svart tusch. Gillar skarpa linjer och kontrasten mot det vita pappret. Här är ett porträtt som jag fann i en tidning:



Ovido - Quiz & Flashcards