Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

Älskar även handdukar!

Av Elin - 4 februari 2009 00:08

Viktigt att man viker de rätt och att man inte ser så mycket av kanterna! Kvalité är ett måste, det finns inget värre än när man ska torka sig och fortfarande är man blöt efteråt och handduken inte drar åt sig vattnet ordentligt. Jag kombinerar alltid åt gången det används, de små med de stora i samma färger. Jag håller färgerna efter vitt, beigt och blått som finns tyvärr i badrummet (inget man själv har valt)! Vissa av handdukar jag köpte som skulle vara av kvalité har inte hållt standarden eller luddar för mycket. Damm i badrummet, på handfatet osv. är något jag ogillar och inger ett smutsigt intryck. Därför kommer jag att avverka det så småningom, synd för de är rätt nya och köpa in andra nya å bättre men inget slängs bort. Kommer alltid till användning för eller senare!

I badrummets väggar har jag satt upp ljushållare med sugproppar, superfint att tända en massa värmeljus även med dofter och när man får besök så behöver man inte tända lampan och man får ett mysigt toabesök samtidigt som det doftar gott. Även är det supermysigt om du vill ha det lite avslappnat när du badar och slipper den starka belysningen som oftast finns.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 19 september 2009 20:24

Hej alla! Vad tiden rinner iväg, fattar inte att sommaren är över men att det är härligt att solen skiner för fullt fortfarande när hösten smyger sig in. Oj, det var verkligen inte igår jag var här och la in något inlägg och upptäckte dessutom att ...

Av Elin - 5 augusti 2009 19:05

Hej o hå vad tiden bara går! Solen gör att vi människor är ute istället för att vara inne, då året består av en massa regn, snö osv. Man måste passa på. Banana å grannens man har byggt en ny drake å kört den när det har varit blåst ute o lyckats orde...

Av Elin - 17 juli 2009 10:59

precis som sommaren ska vara..nu är solen här och jag vaknade tidigt på morgonen av ljuset tittade sig in genom fönstret. Banana ligger än och sover för fullt och jag sitter å surfar..ska snart röra mig ur stolen för dagen å ordna till här hemma..oj,...

Av Elin - 16 juli 2009 02:18

varje dag blir man glad när solen är framme och det inte är mörka moln å regn! Vore trevligt om man fick en sommar..inte en enda gång har man badat i år..vattnet hinner ju inte bli tillräckligt varmt. Saknar vår badställe..men som det är nu så verkar...

Av Elin - 12 juli 2009 14:19

i farten!! Nu har vi äntligen sol men att det blåser är helt okej! För vidare information när det gäller barn så fick jag ett sms från min kära vännina att hennes son har tagit sina första steg..å jag smälter, synd att jag inte kunde få se det..dem ä...

Ovido - Quiz & Flashcards