Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Elin - 5 maj 2009 23:04

som grattade mig på födelsedagen! Helt underbart, det gör en verkligen glad! Tack Jessica och Totte! Min kära Banana väckte och överraskade mig med 6st vita rosor, dubbelt för hur mycket han älskar mig och har åkt land och rike för att finna de fina vita rosorna som jag älskar! Våra kära grannar ropade grattis och hurrade för mig, som det slutade med att söta rara Dilara fick en glass av Theo :p


Många har grattat mig på min dag, tack till er alla!

Kram

/födelsebarnet.

Av Elin - 5 maj 2009 00:59

blev en superb middag för oss i förrgår. Tack för maten kära grannar! Alltid lika roligt med något nytt och något annorlunda än det gamla hederliga maträtter.


Viktigt med vänner som ger en glädje! Samtalet idag fick mig att bli inspirerad med nya saker och idéer, tack vännen! Lika viktigt är att man själv också ger glädje tillbaka!


:P


Ovido - Quiz & Flashcards