Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Elin - 2 mars 2009 22:22

och inte kan man börja med köksluckorna i det här vädret, stå ute och sandpappra. Så det projektet får väntas. Istället så har man varit hos mamsen och ätit mat, det var mycket bättre tro mig! Nu ska jag lalla på soffan och glo på tv en stund innan det blir nattinatti för dagen. För imorgon bitti kommer söta Helinn och göra mig sällis, vi gillar att mysa :P och slippa kylan, här gillar vi sol och äta en massa gott!

Av Elin - 2 mars 2009 16:27

det märks att det är måndag..pappiros pappiros pappiros, det är det enda jag kan säga! Här har man inte haft tid att fota eller att göra något annat men däremot smida lite planer på kurser och lite annat här framöver.


Lilla söta Helinn är här och sover brevid mig när jag skriver, alltid mysigt med sällskap så känner man sig aldrig ensam.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards