Alla inlägg under april 2009

Av Elin - 10 april 2009 14:08

hemmas hos bror åt vi påsklunch, sen blev det tårta. Efter lite pysslande med min brorsdotter (som är händig och duktig på att göra örhängen) åkte vi iväg och köpte pärlor och stenar, sen blev det Mc donalds till middag. En helt underbar dag med min brors familj och min egen såklart! Slutligen åkte vi till Theos bästis och hans mamma, å hälsade på. Äntligen fick jag mina ljus och har nu tänt 2 st vanilla peach och mulberry. Sent kom vi hem och åter hungriga, då vi avslutade dagen med några mackor innan vi somnade gott för den natten. Precis som påsken ska vara umgås och äta Massor!


Av Elin - 8 april 2009 20:45

Av Elin - 8 april 2009 20:30

en liten tjej som heter Gozip från African Braveheart. Helt underbar charmig liten tös som fick omkull Theos hjärta att smälta på en gång. Det lektes och tuggades på hans stickade handskar och slutligen tuggades på hans boll. Helinn som låg och sov, upptäckte minsann att hon var inte ensam i vårat bo och lyckades trassla in sig i filten och stod stilla tills jag lyckades få bort den. De små och stora liven charmar oss hjärtligt mycket och lilla Gozip är så välkommen hit flera gånger! Plötsligt kom jag på att jag skulle fota henne och fick några men  det var lite svårt att ta några bra, då tösen var snabb på att röra sig hela tiden och samtidigt så tog batterierna slut på kameran, typiskt!!


Av Elin - 6 april 2009 15:34

helt underbart väder! Känner att det är dags att ordna till balkongen så det blir mysigt och sitta å njuta av solen. Tidigare har vi haft en matta men det blir så blött efter regn, ibland hinner man inte ta undan det eller att man inte är hemma. Det ska vara mindre jobb för en och samtidigt fint. Skulle vilja inglasa balkongen, att man fick ytterligare ett rum att inreda men det blir väl kanske en senare projekt i framtiden.


Må så gott folket och ta er ut i solen å njut!


Av Elin - 4 april 2009 09:46

Leksaken som Pasha ville tugga sönder..att jag fick gräva ut en liten bit ur hans mun..busunge!!

Av Elin - 2 april 2009 21:27

somnade de nöjda på soffan och vissa har ju sina stilar..:P


Ovido - Quiz & Flashcards