Alla inlägg den 28 november 2008

Av Elin - 28 november 2008 15:35

det märks på stl på halsbandets längd och bredd. Plexis (som var maskot i programmet "Gladiatorerna"), Baileys och Kiwi, man kan få det i bara namn eller med dekoration, som ni ser här små blommor i swarowski stenar i crystal och gult.



Av Elin - 28 november 2008 15:33

Jag satte dit senare dem mossgröna stenarna, för att piffa till det ytterligare. Helinn är så himla go och charmig. Jag älskar när hon skuttar omkring och skrattar. Hon kan verkligen charma mig och därför får hon Alltid blodpudding och ost av mig.  Jag har alltid lager hemma och min kära man, han skakar bara på huvudet med ett leende såklart!


Av Elin - 28 november 2008 15:29

till Ridgeback tiken Rex Ventors Helinn (som jag ritade av i porträtt, se första inlägg av bild) och hennes son Pasha. Swarowski stenar blandat i crystal, blått och mossgrönt. Vad tycks?


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards