Alla inlägg den 26 november 2008

Av Elin - 26 november 2008 22:15

Ursäkta för suddig bild, tyvärr är det enda bild jag har.

Av Elin - 26 november 2008 14:41

idag är det plus och snart blir det minus igen!


Tråkigt att läsa om bravaderna i Bangkok, man kan inte bli annat än orolig och tänker på dem man känner som är där. Tänker även på hur många resenärer som har fått sina resor inställda idag och väntan på besked när de kan få åka. Den eviga väntan!


Inte heller har jag fått mitt garn, som ligger kvarglömda i bilen..suck! Den eviga väntan igen :)


Ska snart ladda ner lite bilder som togs igår kväll på datorn, så jag kan lägga in det här till er! Under väntans tider får ni se bild på ett halsband, som jag har gjort med gråa stenar och berlock i hjärta.


Så länge have a nice day!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards