Alla inlägg under september 2009

Av Elin - 19 september 2009 20:24

Hej alla!

Vad tiden rinner iväg, fattar inte att sommaren är över men att det är härligt att solen skiner för fullt fortfarande när hösten smyger sig in. Oj, det var verkligen inte igår jag var här och la in något inlägg och upptäckte dessutom att det har skett stora förändringar på denna blogg. Så det blev lite läxläsning för mig och lära mig på nytt hur allt fungerar. Mina tankar far iväg och jag tänker: Tragiskt att Patric Swazye har gått bort och igår kväll visades "Dirty dancing" många flickors drömfilm..han gjorde många bra charmiga filmer. Det fick mig att tänka på en annan film"Ghost", den jag kan tänka mig att se igen! Nä, nu måste jag kolla vidare och se hur allt funkar..så hej svejs så länge!!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards